Ostutingimused

Veebipoe Lillemeri.ee omanik on Felicita Flowers OÜ Reg.kood 11396580, asukohaga A.H.Tammsaare tee63-115, Tallinn, Harjumaa.

 

Müügilepingu kehtivus, kauba-ja hinnainfo

 

Müügitingimused kehtivad edaspidi veebipoe Lillemeri.ee toodete ostmisel.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub kättetoimetamise tasu.

 

Kullerteenuse hinnad:

 

Tööpäevadel (E-P)

Tallinnas 9.00-19.00  10Eur.

Tallinna lähiümbrus(+25km)  18 Eur.

Riigipühad:

Tallinnas 10.00-17.00  15 Eur.

Tallinna lähiümbrus(25km) 20Eur.

 

Riiklikel pühadel,õhtustel aegadel ja kaugemale saates kullerteenuse tasu  kokkuleppel.

 

Tellimuse vormistamine 

 

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumist veebipoe Lillemeri.ee arvelduskontole.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh. kullerteenuse kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul peale teate saatmist.

 

Lillede tellimine ja saatmine e-poe kaudu

 


-Kõige lihtsam ja kiirem võimalus. 

Valige pildi järgi toode,mida soovite osta ja saata. Klikkides pildile avaneb suurem pilt. Soovitud kauba puhul klikkige lingile "Lisa ostukorvi".

Kui soovite lisada oma tellimusele kaarti,maiustusi või kingitusi, toimige samamoodi. Oma ostukorvi sisu saate vaadata klikkides lingile "Ostukorv"

-Ostukorvis kontrollige, kas kõik teie soovitud tooted on nimekirjas. Kui soovite lisada telllimusele ka oma sõnumi, võite selleks valida erilisema kaardi ( Kaardid leiate menüüst). Kui kaarti ei osteta, kirjutatakse teie sõnum väikesele meie logoga kaardile. Kaardi sõnumi saate kirjutada ostu vormistamisel.

-Lillede saatja andmed on Teie (tellija) andmed. Teine osa lillede saaja andmed. Olge tellimuse vormistamisel tähelepanelik, sest meile edastatava info täpsusest ja õigsusest sõltub Teie tellimuse kiire ja täpne kohaletoimetamine. 

-Valige sobiv kohaletoimetamise kuupäev, piirkond ja viis.

-Makseviiside alt saate valida tasumiseks sobiva panga. 

-Kui juhtub, et meil ei ole poes parasjagu olemas teie soovitud toodet ja me ei jõua seda enam ka tellida, teavitame teid sellest enne saadetise teele panemist. Lahendusena pakume mõnda asendustoodet. Kui meie pakkumine ei sobi, on kliendil võimalus tellimus tühistada.

 

Lillede tellimine telefoni või meili teel

 


Tellida saate telefonil 4444300 või +37255687870. Tellimuse vastuvõtjale võite edastada antud kodulehel näidatud kimbu kirjelduse ja hinna või kirjeldada ise millist kimpu soovite.

Tellimuse summa arvutab ja ütleb Teile teenindaja ning seejärel saate antud summa maksta ülekandega Felicita Flowers OÜ kontole EE742200221037183960. Maksekorralduse selgitusse lisada saaja nimi ja aadress. 

Peale makse sooritamist palume saata maksekorralduse kinnitus meilile lillemeri@inbox.eu. Soovi korral saadame Teile e-mailiga ka arve, kuid sel juhul peate arvestama pikema ajavaruga arve koostamiseks ja saatmiseks. 

Enne raha laekumist või maksekorralduse saatmist teie tellimus töösse ei lähe.

 

 

Tasumine

 


Makseviiside alt saate valida tasumiseks sobiva panga, krediitkaardi makse või tasumise arve alusel. Tasumine toimub eurodes.

Klikkides lingile "Esita tellimus" suunatakse teid edasi maksmise etappi.Kui makse tehtud, klikkige ligile " TAGASI KAUPMEHE JUURDE" see annab meile teada, et olete makse sooritanud. 

Olles kätte saanud teie tellimuse, saadame automaatse kinnituse ja teie e-posti aadressile. Kui ilmneb vajadus millegi täpsustamiseks, võetakse teiega ühendust telefoni või e-posti teel. Kui tellimus laekub meile peale kl 15, vaadatakse see üle  järgmise tööpäeva hommikul.

 

 

Kohaletoimetamine

 


Kaupa saadetakse Tallinnas ja Tallinna lähiümbruses (+25km). Kauba saatmiskulud kannab ostja, vastav hinnainfo on kuvatud tellimusel.

Saadetised jõuavad ostja määratud sihtpunkti päeva jooksul alates raha laekumisest meie kontole.

 

 

Kuller töötab E-R 9.00-19.00. L 10.00-19.00 ja P 10.00-17.00 Kui soovite tellimuse kohaletoimetamist varasemal või hilisemal ajal, helistage telefonil +37255687870  või saatke e-mail lillemeri@inbox.eu

 

Kellajalist kullerteenust ei paku me valentinipäeval 14.02, naistepäeval 08.03 ja emadepäeval, siis toimub lillede kohaleviimine jooksvalt päeva jooksul.

 

Kui teie tellimus laekub peale kl 17.00 võtame tellimuse töösse järgmisel päeval.

 

Kodustele aadressidele saadetavate tellimuste puhul helistame kindlasti saajale ette ja lepime kokku kohaletoimetamise aja. Juhul, kui te ei soovi ette helistamist, jääb vastutus Teile st kui kulleril ei õnnestu saadetist üle anda, tuleb maksta uus kullerteenuse tasu.

 

Taganemisõigus ja tellimuse tühistamine

 


Teil on õigus enne tellimuse kohaletoimetamist oma tellimus tühistada. Tellimust saab tühistada ainult tööpäevadel ja mitte hiljem kui kättetoimetamise päevale eelneval päeval. Tühistamiseks saatke e-mail: lillemeri@inbox.eu Hiljem tehtud tühistamist ei kompenseerita, tellijal on siis võimalus oma tellimusele ise järgi tulla.

Tellimust ei saa tühistada eritellimuste puhul, mis ei kuulu tavaliste e-poe toodete hulka.

 

Kui saadetis ei jõua adressaadini saatja antud info puudulikuse tõttu, vastutab saadetise eest saatja. Kui lillede saaja keeldub lilli vastu võtmast, siis tellimuse eest makstud raha ei tagastata. Et, saaksime võimalike probleemide korral teiega ühendust võtta, täitke palun kindlasti oma kontaktandmete lahter.


Lepingust taganemisõigus ei kohaldu veebipoest Lillemeri.ee müüdavatele toodetele, vastavalt võlaõigusseadusele 53 lg4.

 

Pretensiooni esitamise õigus

 


Veebipood vastutab ostjale müüdud kuba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest. Vastava eelduse ümberlükkamine on veebipoe Lillemeri.ee kohustus.

 

Ostjal on õigus puuduste ilmnemisel pöörduda mõistliku aja jooksul veebipoe Lillemeri.ee poole, saates e-kirja aadressile lillemeri@inbox.eu või helistada telefonil +37255687870.

 

Veebipood Lillemeri.ee ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kullerile üleandmist.

Kui veebipoest Lillemeri.ee ostetud kaubal on puudused, mille eest veebipood vastutab, tagastab veebipood Lillemeri.ee ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud kulud.

 

Veebipood Lillemeri.ee vastab tarbija esitatud kaebustele kirjalikult 15.päeva jooksul.

 

Turvalisus,isikuandmete töötlemine

 

 

Lillemeri.ee kogub isikuandmeid veebipoe kaudu teenuse pakkumiseks ehk tagamaks tellimuste kohaletoimetamine ning kliendi ees võetud kohustuste täitmine, samuti tellijaga ühenduse võtmiseks. Kliendi isikuandmetena käsitleme kontaktandmeid, milleks on kliendi poolt sisestatud ees- ja perekonnanimi, ettevõtte nimi, telefoninumber, e-posti aadress ja saadetise kohaletoimetamise aadress. Lillemeri.ee veebipoest tellimisel on kliendipoolt sisestatud andmed konfidentsiaalsed ning Lillemeri.ee ei edasta oma klientide andmeid või isiklikku informatsiooni kolmandatele osapooltele v.a. juhul, kui vastava informatsiooni edastamine on nõutud (näiteks kullerteenuse pakkujale, kes vastutab lillesaadetise kohaletoimetamise eest) ja kui see on kooskõlas Eesti Vabariigi seadusega.

 

 Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

 

 

Vaidluste lahendamine 

 


Kui ostjal on veebipoe Lillemeri.ee osas pretensioone, tuleb need saata lillemeri@inbox.eu või helistada telefonil +37255687870.

 

Kui ostja ja veebipood Lillemeri.ee ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja veebipoe Lillemeri.ee vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.